انجام 86 هزار بازرسي در كردستان
نوشته شده توسط : سوران زندی
 
از ابتداي اجراي طرح نظارتي هدفمندسازي يارانه‌ها صورت گرفت؛
انجام 86 هزار بازرسي در كردستان

خبرگزاري کرد نیوز: رئيس سازمان بازرگاني كردستان گفت: در راستاي اجراي طرح نظارتي ويژه هدفمندسازي يارانه‌ها تاكنون 86 هزار واحد صنفي و غيرصنفي در بخش‌هاي مختلف توليدي، توزيعي خدماتي و خدمات فني مورد بازرسي قرار گرفت.


 

پيمان اسراري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کرد نیوز در سنندج اظهار داشت: از اين تعداد بازرسي 6 هزار و 25 مورد تخلف كشف و در قالب 5 هزار و 454 فقره پرونده به ارزش تقريبي2ميليارد و 734ميليون ريال در زمينه تخلفات احتكار، گرانفروشي، كم‌فروشي، تقلب، عرضه خارج از شبكه و ساير تخلفات براي رسيدگي و صدور راي به تعزيرات حكومتي ارسال شده است.
به گفته وي از آغاز اجراي طرح نظارتي ويژه هدفمندسازي يارانه‌ها تعداد يك‌هزار و 132 مورد گشت مشترك با حضور اتحاديه‌ها و ادارات و سازمان‌هاي دولتي اجرا شده است.
رئيس سازمان بازرگاني كردستان بيشترين تخلفات كشف‌شده را مربوط به احتكار، كم‌فروشي و گرانفروشي اعلام كرد و افزود: از آغاز اجراي طرح هدفمندسازي يارانه‌ها تاكنون سه هزار و 848 مورد گزارش مردمي توسط اداره مشاركت‌هاي مردمي دريافت شده كه از اين تعداد يك‌هزار و 711 مورد تخلف كشف شده است.
اسراري با بيان اينكه در انتهاي سال گذشته 400 انبار مجاز در استان وجود داشت، گفت: انبارهاي مجاز شناسايي‌شده در سال جاري به دليل عدم فعاليت آنان به 311 انبار كاهش پيدا كرده كه به معناي كمبود انبار نيست و حجم كالا از لحاظ كميت و كيفيت مانند سنوات گذشته وجود دارد.
به گفته وي هم‌اكنون 54 نفر بازرس سازمان بازرگاني فعال به صورت تمام‌وقت در سطح استان فعاليت دارند و علاوه بر آن 25 نفر بازرس اصناف نيز فقط از واحدهاي صنفي مشمول دريافت پروانه كسب نظارت و بازرسي مي‌كنند.
شهروندان كردستاني مي‌توانند تخلفات اقتصادي را به صورت حضوري به سازمان بازرگاني يا ادارات بازرگاني در ساير شهرستان‌ها و يا به صورت تلفني با شماره تلفن 124 در ميان بگذارند تا در اسرع وقت به شكايات آنان رسيدگي شود.
 




:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: